ادرس جديد وبلاگ


www.perspolisclub.tk

عسگری: پنالتی نگرفته شده برای پرسپولیس تنها قضاوت تاثیرگذار این هفته بود

رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال درباره قضاوت داوران در هفته گذشته ليگ برتر گفت: به جز بازي پرسپولیس و شهرداري تبريز که داور به اشتباه در دقيقه 48 براي پيروزي پنالتي نگرفت، در بازي هاي ديگر صحنه هاي تاثير گذار نداشتيم.

 

 با توجه به گزارش ناظران در فيلم بازي ها، همه قضاوت‌ها مطلوب بوده است. البته در بازي استقلال و سايپا داور مي توانست در يک صحنه به مهاجم استقلال آوانتاژ دهد اما اين کار را نکرد.

 

ضمن اينکه آوانتاژ موضوعي است که در اختيار داور قرار دارد و به جهت زيبا شدن و جذاب شدن بازي مورد استفاده قرار مي گيرد. اما اگر هم داور نخواهد از آن استفاده کند زياد جاي ايراد نيست.يكشنبه هم در دو بازي حساس که ميزبان ها باختند خوشبختانه مشکل داوري نبود.

ادامه نوشته

رضایی: پرسپولیس به شرایط ایده آل رسیده است

لقب «هلی کوپتر» شایسته هاشمیان است / با دایی خوب برخورد نشد

 

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس با شهرداري تبريز اظهاركرد: من به دليل سه اخطاره بودن از تهران اين بازي را تماشا كردم و البته فقط نيمه اول را ديدم. اما در همين نيمه بازيكنان خيلي خوب بازي كردند.

 

وي ادامه داد: فكر مي‌كنم بر خلاف بازي با الاتحاد كه صحبت‌هاي دايي به خوبي در زمين اجرا نشد، بازيكنان در بازي مقابل پاس به خوبي دستورات كادر فني را اجرا كردند.

 

رضايي در مورد علت اجرا نشدن دستورات دايي در بازي با الاتحاد هم گفت: به نظر من بعضي مواقع بازيكنان خودشان را باور نمي‌كنند كه چه كارهاي بزرگي مي‌توانند انجام دهند. خيلي وقت‌ها هيچ كس روي پرسپوليس حساب نمي‌كرد اما ما كارهاي بزرگي انجام مي‌داديم.

ادامه نوشته

کلکسیونی از جملات اختصاصی جواد خیابانی

کلکسیونی از جملات اختصاصی جواد خیابانی

کلکسیونی از جملات اختصاصی جواد خیابانی


به گزارش سرویس ورزشی بی باک، شاید زمانی که هنوز پای فردوسی پور، مزدک و یوسفی به صدا و سیما باز نشده بود جواد خیابانی برای خود در جام جم برو بیایی داشت. گزارشگری که هنوز صدای او و به خصوص گزارش فوق العاده او در دیدار ایران و استرالیا در خاطر همه فوتبال دوستان هست، شاید دیگر سالهای پایانی گزارشگری فوتبال را سپری می کند.
برای کسانی که کمتر مسابقه ی پخش زنده ای را از دست می دهند شاید بسیاری از جملات اختصاصی جواد خیابانی آشناست و جذابیتهای خاص خود را دارد.

ایشون درخال حاضر گزارشگر اعزامی به بازی های آسیایی هستن و خیلی جالب و فان گزارش می کنند : هورا بکشید تو خونه،آره مهدی گل بود،گفتم انصاری فر بهترین بازیکن میشه،وای وای چه شوتی و ..... lol
ادامه نوشته

باقري: كره‌شمالي هميشه دردسرساز بوده است

مشاور سرمربي تيم‌ ملي گفت: كره‌شمالي هميشه براي فوتبال ايران دردسرساز بوده است.

                                                                                       

كريم باقري در مورد شرايط تيم ملي عنوان كرد: خوشبختانه همه چيز خوب پيش مي‌رود. بازي نخست كه خيلي حساس بود را به خوبي پشت سر گذاشتيم و پيروز شديم. پس از بازي با عراق تمرينات خوبي انجام داديم و نقاط ضعفي كه در اين ديدار داشتيم را به بازيكنان گوشزد كرديم.

 

مشاور سرمربي تيم ملي تاكيد كرد: بازيكنان بايد از فضاي بازي با عراق بيرون بيايند و تنها به پيروزي مقابل كره‌شمالي در ديدار فردا فكر كنند. اين تيم هميشه براي فوتبال ايران درد سرساز بوده است، اما مطمئنم بازيكنان قدر اين تورنمنت را مي‌دانند و موفق خواهند بود.

ادامه نوشته

شيث رضايي از پرسپوليس اخراج نشده است

مرجع خبری پرسپولیس: مشاور اجرايي سرپرست باشگاه پرسپوليس تهران اعلام كرد كه شيث رضايي مدافع اين تيم اخراج نشده است.


محمد رسايي روز دوشنبه  افزود: به هيچ عنوان شايعات اخير مبني بر اخراج شيث رضايي از پرسپوليس صحت ندارد.


وي با اشاره به اين كه علي دايي سرمربي تيم در حاضر در سوئيس حضور دارد گفت: اطمينان داشته باشيد اين موضوع صحت ندارد و حاشيه سازان موفق نخواهند شد تيم را تخريب كنند.

ادامه نوشته

حق شناس: علي كريمی به احتمال فراوان به پرسپوليس باز می گردد

مرجع خبری پرسپولیس: مدير روابط عمومي باشگاه استيل آذين تهران اعلام كرد كه علي كريمي بازيكن اين تيم با دريافت رضايت نامه خود به احتمال فراوان به عضويت پرسپوليس در خواهد آمد.


محمد حق شناس  افزود: علي كريمي پس از جلسه با حسين هدايتي خواهان دريافت رضايت نامه اش شد و مالك باشگاه نيز با درخواست او موافقت كرد.


وي ادامه داد: علي كريمي يك پيشنهاد از پرسپوليس براي بازي در جام باشگاه هاي آسيا و يك پيشنهاد هم از تيم الاهلي امارات دارد كه به احتمال فراوان به دليل علاقه زيادي كه به پرسپوليس و هواداران اين تيم دارد به عضويت سرخپوشان در مي آيد.

ادامه نوشته

باقري: فعلا فقط 80 درصد آماده‌ام

ندیدم کسی به تمرین ها اعتراض کند

مرجع خبری پرسپولیس : خداحافظي كريم باقري شده بحث تكراري روزهاي آخر هر فصل. اين بار هم خيلي‌ها سعي دارند با رساندن‌اش به كادر فني، پيراهن شماره 6 را از او بگيرند. كاپيتان اما گوش‌اش را بر همه حرف‌ها بسته و اصلا نمي‌شنود.

 

كريم باقري قبلا بارها گفته بود كه از فوتبال، فقط بازيگري‌اش را مي‌خواهد و امروز دوباره مرد اول پرسپوليس در صف سرخپوش‌هاي آماده است.


اردوي آلمان نتيجه خوبي هم داشت؟
■ نتيجه‌اش را بايد در ليگ ببينيم ولي تمرين‌هاي پرفشار و سنگيني را انجام داديم كه خيلي هم خوب و مفيد بود. بازي‌هاي تداركاتي مثبتي هم داشتيم.

 

 ولي انگار يكسري بازيكنان صداي اعتراض‌شان درآمده بود؛ خيلي‌ها هم انتقاد مي‌كردند كه بهتر بود پرسپوليس در تهران مي‌ماند!
■ ما رفتيم آلمان چون مي‌خواستيم از حاشيه‌ها دور باشيم ولي براي تفريح كه نرفته بوديم! اتفاقا بچه‌ها هم همه با جديت خيلي خوب تمرين مي‌كردند.

 

 

 


پس اعتراض بازيكن‌ها چه بود؟
■ اينها شايعه است. كسي به تمرين‌ها اعتراض نكرد يا حداقل من نديدم كسي اعتراض كند.

 
خودت چقدر به آمادگي رسيده‌اي؟
■ فعلا فقط 80 درصد آماده‌ام ولي تا شروع ليگ خودم را به آمادگي صددرصد مي‌رسانم.


شايد اگر زودتر تمرين را شروع مي‌كردي، الان به اين صددرصد رسيده بودي!
■ نه، ربطي به اينها ندارد. من شرايط بدني خودم را مي‌دانم و دايي هم با آگاهي نسبت به همين مساله به من مرخصي داده بود. ديديد كه خيلي زودتر توانستم خودم را به بقيه برسانم.


ليگ را بايد با بازي با تراكتورسازي شروع كنيد؛ چقدر اميدواري كه اين شروع با برد همراه باشد؟
■ تراكتورسازي حريف فوق‌العاده سرسختي است و با هوادارانش خطرناك‌تر مي‌شود ولي هدف ما بردن است و بايد قدرت‌مان را همين اول به رخ همه بكشيم. نمي‌خواهيم مثل پارسال امتيازها را راحت از دست بدهيم كه بعد حسرت‌اش را بخوريم.

برنامه‌هاي پرسپوليس پيش از آغاز ليگ اعلام شد

مرجع خبری پرسپولیس : برنامه اعلام شده از سوي محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به شرح زير است:


پنجشنبه 24 تير: 17 الي 18 بازي دوستانه با پرسپوليس قائمشهر

جمعه 25 تير: استراحت

شنبه 26 تير: 10:00 تمرين و 18:00 تمرين

يكشنبه 27 تير: صيح استراحت، 17:00 بازي دوستانه با پيكان در پيكان شهر

 



دوشنبه 28 تير: 10:00 تمرين

سه شنبه 29 تير: : 10:00 تمرين، 18:00 تمرين

چهارشنبه 30 تير: 18:00 بازي دوستانه

پنجشنبه 31 مرداد: 10:00 تمرين

جمعه 1 مرداد: استراحت

شنبه 2 مرداد: 10:00 تمرين

يكشنبه 3 مرداد: 18:00 تمرين

دوشنبه 4 مرداد: 18:00 تمرين

سه شنبه 5 مرداد: ديدار با تراكتورسازي

هروه اوسال وارد ایران شد

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن بورکینافاسویی مد نظر تیم فوتبال پرسپولیس ، برای مذاکره با این باشگاه وارد تهران شد.


هروه اوسال مهاجم آفریقایی که در اردوی آلمان در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شد ومورد پسند علی دایی قرار گرفت ،  امروز جهت امضای قرارداد با این تیم وارد تهران شد و در هتل بزرگ تهران اقامت یافت.


وی فردا دیداری با حبیب کاشانی خواهد داشت و تست پزشکی و تمرینات را همراه دیگر بازیکنان انجام می دهد. این بازیکن سابقه بازی در تیمهای سالزبورگ اتریش و آلمانیا آخن آلمان را دارا می باشد.