پرسپولیس همیشه پیروز

باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگ و پر تماشاچی در سطح کشور است

پرسپولیس همیشه پیروز

باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگ و پر تماشاچی در سطح کشور است

نظرسرمربی تاج بعد از باخت ۶ تایی به پرسپولیس

زدراوکو رایکوف سرمربی اسبق آبی پوشان ۸ سال پیش در چنین روزی در گذشت.

رایکوف یوگسلاو یکی از تاثیرگذارترین مربیان در تاریخ فوتبال ایران بود که اولین بار در سال ۱۳۴۷ وارد ایران شد و هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت.رایکوف بعد از دو سال حضور در ایران راهی تیم تاج (استقلال) شد و تا سال ۱۳۵۵ به مدت ۷ سال هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
او چند سال قبل از درگذشتش مصاحبه جالبی انجام داده و در مورد آن دربی معروف نیز نظر جالبی داده بود “روزهای با شکوهی را در ایران تجربه کردم. در داربی تاج و پرسپولیس چشم باز کردم و یکصد هزار ایرانی را در ورزشگاه آزادی دیدم. واقعاً تصویر فوق العاده ای بود. من کمتر در داربی شکست می خوردم. ۳ یا ۴ بازی را بردیم، ولی در یک مسابقه ۶ بر یک شکست خوردیم… چی؟ اشتباه می کنم؟ بله… بله … یادم افتاد. ۶ بر صفر باختیم. چرایش راهیچ وقت نفهمیدم. تاج تیمی بود که یا همه بود و یا هیچ نبود! ما آن روز انگیزه بردن نداشتیم. یعنی هیچی نبودیم. وقتی گل اول و دوم را خوردیم، پرسپولیس می توانست تا فردا صبح به ما گل بزند. روز ۶ بر صفر وحشتناک بود، خیلی روز بدی بود… یکی از روزهای بد زندگی من!”.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد