پرسپولیس همیشه پیروز

باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگ و پر تماشاچی در سطح کشور است

پرسپولیس همیشه پیروز

باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگ و پر تماشاچی در سطح کشور است

تمجید Skysport و Whoscored از چپ پای ملی پوش پرسپولیس

تمجیدها از مهرداد پولادی تمام شدنی نیست. او را به خاطر عملکرد بسیار خوب در جام جهانی همچنان مورد توجه رسانه ها می بینیم. حتی رسانه های خارجی که زوم کردنشان روی ستاره های فوتبال ایران شاید عجیب به نظر برسد. نمونه اش Skysport است که مدعی شده مهرداد پولادی را به زودی در فوتبال اروپا خواهیم دید.

سایت شبکه تلویزیونی Skysport گزارش خود درباره چپ پای ملی پوش پرسپولیس را این طور آغاز کرده: «مهرداد پولادی در جام جهانی بیستم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت و توانست بازی های زیبایی را از خود به نمایش بگذارد. او به طور میانگین در هر بازی ایران 6/3 تکل موفق داشت که نشان از موفقیت او در کارهای دفاعی دارد. با این وجود او هنوز در لیگ ایران بازی می کند و نتوانسته راهی اروپا شود. البته عملکرد خوب پولادی باعث شده این بازیکن ایرانی مدنظر تیم های اروپایی قرار بگیرد اما این انتقال هنوز نهایی نشده است.»

Skysport سپس به بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی اشاره کرده و نوشته: «پولادی در بازی برابر نیجریه و آرژانتین عملکرد خیلی خوبی داشت اما در بازی سوم که ایران برای گل زدن جلو کشیده بود، نتوانست به تنهایی مانع فروپاشی دروازه تیمش شود.»

دیگر رسانه ای که بخشی از فضای سایت خود را به تمجید از مهرداد پولادی اختصاص داده WhoScored است که نوشته پولادی شایستگی بازی در تیم های بزرگ را دارد و می تواند گزینه خوبی در فصل نقل و انتقالات باشد. در گزارش WhoScored می خوانیم: «مهرداد پولادی به درد بازی در فوتبال اروپا می خورد اما همچنان در لیگ برتر ایران حضور دارد.»

این سایت به اشتباه لقب بهترین بازیکن بازی ایران و نیجریه را که به جان اوبی میکل رسیده بود، به مهرداد پولادی پیشکش کرده و این را هم نوشته که تنها عملکرد ضعیف این بازیکن، به بازی مقابل بوسنی مربوط می شود که ایران برای پیروزی نیاز به حمله کردن داشت. با این حال، مهرداد پولادی بازیکن قدرتمند و پرتوانی است که قابلیت بازی در تیم های بزرگ اروپایی را دارد اما آیا او را در فوتبال اروپا خواهیم دید؟

ظاهرا که انتقال پولادی به اروپا قطعی است و نخستین هدف او، لیگ برتر انگلیس. او با سوانسی، هال سیتی و ساوتهمپتون مذاکره هم کرده. البته این را هم شنیده ایم که هیچ پیشنهادی از لیگ برتر جزیره به دست پولادی نرسیده و این بازیکن تنها از یک تیم از لیگ دسته اول انگلیس پیشنهاد دارد. این را وقتی از مدیر برنامه های مهرداد پولادی پرسیدیم، با خنده پاسخ داد: «شما که از همه چیز اطلاع دارید، برای چه سوال می کنید؟»

گویا مهرداد پولادی حرف هایش را هم با این تیم انگلیسی- که فصل گذشته در لیگ برتر بوده- زده و اختلافشان تنها بر سر چند بند از قرارداد است که اگر توافق حاصل شود، این بازیکن تا یکی دو هفته دیگر قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد چرا که ظاهرا پیشنهاد تیم سوییسی رقم چشمگیری ندارد و بعید است که پولادی آن را بپذیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد